torek, 31. oktober 2017

Bombonček

Kot že zadnja leta v novembru podeljujem bombonček za zahvalo vsem, ki zavijete k meni. Hvala vsaki in vsakemu posebej 💗.

Podeljujem 2 bombončka:



Za oba bombončka lahko sodelujete do 16.11., ko bo moja Julija praznovala 4. rojstni dan. Žrebale bova 17.11.

Za 1. bobonček pustite komentar pod to objavo.

Ker pa Julija izjemno obožuje voščilnice sem se odločila, da 2. bombonček podelim med tiste, ki so ji pripravljene poslati voščilnico. Vsake bo izjemno vesela:) Za naslov mi pišite na e-mail.

Lep večer,

14 komentarjev:

  1. bonbnčka sta krasna, tako kot so vedno tvoje voščilnice. vse najboljše juliji, dobre želje pa seveda pridejo tudi po pošti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Z veseljem pokukam v tvoj kotiček. Krasna bonbončka. Vse najboljše Juliji. Grem pa hitro pisat za naslov, da jih lahko lepe želje pošljem tudi po pošti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Rada pokukam med tvoje sanjarije. Slasten bonbonček si pripravila. Gospodični Juliji pa vse najboljše
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ne,da bi se branila bonbončka ;) Vseeno pa je najlepše,ko lahko nekoga razveseliš in mu polepšaš dan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri tebi me vedno pričaka kaj lepega, zato se zelo rada vračam. :) Vse najboljše tvoji mali veliki deklici. In hvala za sladka bonbončka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mikavna bonbončka...seveda se rada ustavim pri tebi, saj imaš vedno kaj lepega za pogledati.
    Vse najboljše tvoji Juliji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot prvo ti morem povedati,da sem tvoja nova spremljevalka in da obožujem tvoj stil izelovanja in okraševanja. seveda bi pa bila zelo vesela bonbončka.
    LP vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najslajše obema, mamici in mali princeski :-)
    Sama obožujem presenečenja, zato z veseljem sodelujem v pripravi presenečenja za tvojo hčerkico!
    Prijetne priprave vama želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke tvoji Juliji :-))
    Krasna bonbončka sta pripravili s pravimi sladkosti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kot veš te že dolgo spremljam, saj mi je tvoj stil ustvarjanja zelo blizu in všeč. Vedno rada pokukam k tebi. Žal imam zadnje čase precej manj časa za komentiranje. Se pa z veseljem pridružujem praznovanju in tudi presenečenju za Julijo. Lep pozdrav. Z.

    OdgovoriIzbriši
  11. Slučajno sem "zašla" na tvoj blog in ob prebiranju tvojih objav in občudovanju prekrasnih izdelkov, kar pozabila na čas... Prekrasni izdelki, prav vsi so mi všeč, še najbolj pa so me očarale tvoje škatlice presenečenja.
    Postala sem tudi tvoja spremljevalka in z veseljem sodelujm in držim pesti za krasna bonbončka.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke obema in hvala za možnost, da imam srečo in morda dobim kakšen tvoj sladek bombonček :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke tudi z moje strani- obema! Večkrat pokukam med tvoje krasne izdelke! Da bi jih bilo še mnogo mnogo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala, ker praznuješ z nami, Nataša. Vse najlepše tvoji deklici in sladka bonbončka si pripravila. ;)

    OdgovoriIzbriši