sobota, 2. september 2017

Poročna vabila v rdeči barvi

Ker so poročna vabila že pri povabljencih jih danes pokažem:




Uporabljeni pripomočki:
Papir: Fotokarton - bel in rdeč, Paus papir
Kovinske šablone: Najlepši par - Vabilo, Drevo,
                           Valoviti pravokotniki s šivi, 
                           Pravokotniki s šivi, Tag z dodatki,
                           MFT - Stitched Scallop Basic Edges
Reliefna srajčka: XCut - Delicate Flourishes

Vabila linkam v:
Najlepši par - Galerija meseca septembra
Craft-alnica - Okvir

Lep vikend,
                     

                           

7 komentarjev:

  1. Lepa vabila v rdečem okvirju. To pa si imela dela z njimi. Hvala, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična vabila. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa vabila si naredila in zelo všeč mi je tvoj okvir :-)) Super si se znašla.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v uokvirjenem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna oblika vabil, da ni klasično v kuverti. Si moram zapomniti idejo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna vabila - sem jih odkrila s pomočjo Ko me inspirira izziva:-)
    Vesela sem, da sem pokukala k tebi, pridem spet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna vabila...se opravičujem, ker me zares že doooolgo ni bilo na obisku. Žal pa ne upam obljubiti, da se bom poboljšala :(
    Želim ti še veliko ustvarjalnega navdiha in veliko časa za ustvarjanje,

    OdgovoriIzbriši