ponedeljek, 29. maj 2017

Voščilnica za rojstni dan

Za gospo, ki obožuje rdečo in oranžno barvo je nastala tale voščilnica:







Uporabljeni pripomočki:
Papir: Scrapberry's - The art of nature, drugo domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Odprti tag, Čestitke,
                           Srčni metulji, Velike in male pisane črke,
                           Pravokotniki s šivi, Pentlji, Beadsi - Številke
Štempiljka: Ustvarjalni dotik - Set rojstni dan
Dodatki: Rayher - polperle


Voščilnico linkam v:
Galerija Najlepšega para - mesec maj
Craft-alnica - šopek cvetja


Lep začetek tedna. Jaz bom ta teden malo uživala, sem na dopustu :)




                               

                          
                            


11 komentarjev:

  1. Pozitivna in vesela voščilnica ob okroglem jubileju. Zelo mi je všeč potiskan papir in metulji, ki lepo vse skupaj povežejo. Prijeten začetek tedna in hvala za vse obiske. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa! Papirji in rožice in metuljčki... Vse tako lepo paše skupaj... Lep dopustniški teden!

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovito, same krasne kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  4. Č U D O V I T O! Mislim da so vse ostale besede odveč. Hvala, ker deliš svojo umetnino z nami pri CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna. Zelo lep izbor rožic in papirčkov.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako krasno si vse vkomponirala v celoto - zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita bogata voščilnica, kot se za tak jubilej spodobi. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit papir, lepo si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica in zelo všeč mi je tudi njena notranjost :-)) Lepo si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši