sreda, 5. april 2017

Voščilnica za 10 - letnika

Fantovske voščilnice mi že od nekdaj povzročajo težave. Če še je kak šport še nekako sem na varni strani. Za Tevža, ki obožuje nogomet je nastala takšna:







Uporabljeni pripomočki:
Papir: Galeria Papieru - The age of innocence, drugo domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Številke s šivi, Čestitke,
                            MD - Grass, MD - Črke, MFT - Surf and Turf,
                            CC - Baby Sleeping on the Moon
Štempiljke: Najlepši par - Tvoj dan
Štanca: MS Cherish


Voščilnico linkam v Najlepši par - Galerija meseca aprila


Lep večer,
                          



7 komentarjev:

  1. Ni videti, da bi imela težave. Všeč so mi izbrane barve na voščilnice in zvezdice za nogometaša. Super je uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je vsec. Ce je fantic zaljubljen v zogo, bo popolnoma navdusen! In tako lepo si se posvetila tudi notranjosti voscilnice. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je...zagotovo je bil navdušen!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fino se kotali tale žoga čez trato. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna je in še interaktivna ;9

    OdgovoriIzbriši
  6. Hihi, jaz imam podobne težave.. Super ti je uspela tvoja nogometna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito drsno voščilnico si izdelala za malega nogometaša. Lp

    OdgovoriIzbriši