petek, 23. december 2016

Praznične voščilnice X.

Še kar nekaj prazničnih voščilnic imam za pokazat. Danes pokažem te:




Uporabljeni pripomočki:
Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Zvonček, Belo omelo
                                 MD - Vejica
Štempiljka: Najlepši par - Koš prazničnih voščil
Dodatki: Scarpinec - Izrezki iz lepenke

Voščilnice lepim v:
Najlepši par - Galerija meseca decembra

Danes je bil moj zadnji delovni dan v tem letu. Tako da sem zelo vesela. Vsem skupaj želim lep začetek tega prazničnega časa,




5 komentarjev:

  1. Nataša...draga, prelepo si oblikovala praznične voščilnice in chipbord izrezki so mi zelo všeč. Lepo praznuj in mirne praznike vsem, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo narejeno.
    Želim ti lepe in mirne praznike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si skombinirala izrezke z ostalim. Lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so. Opažam, da vas kar nekaj uporablja te izrezke iz lepenke. Očitno se tudi jaz ne bom morala upreti in si nabaviti kakšne, da preizkusim.
    Lepe praznike ti želim in srečno novo leto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prečudoviti praznični voščilnici!
    Zelo sta mi všeč in ti izrezki dajo prav poseben naraven čar voščilnici!

    OdgovoriIzbriši