četrtek, 6. avgust 2015

Rojstvo

Še ena voščilnica za fantka, ki prikukal na svet.
Uporabila sem šablono, ki mi je zelo pri srcu: Baby Sleeping on the Moon.



 
Uporabljeni pripomočki:
Papir :  Stamperia SBB282, drugo domača zaloga,
            osnove za voščilnice 13,5x13,5
Štampiljka: slovenska štampiljka Dobrodošel na svet
Kovinska šablona: Nellie's Doily Flower, Nestabilities Standard Circles Large,
                             Spellbinders Classic Ovals Large,
                             CC Baby Sleeping on the Moon,
Baby Footprints,
                             Sizzix Framelits Tags 
Senčenje:
Distress Ink tumbled glass, Tattered rose, Tea dye, Squeezed lemonade,
               Mustard seed, Scattered Straww

Dodatki: trak - domača zaloga

Voščilnico prijavljam na izziva:
- Craft-alnica - Karkoli
- Ustvarjalnaskrinja - Rojstvo

Lep večer,

7 komentarjev:

  1. Kako lepo si to šablono (tudi meni zelo ljubo) postavila na krog in na čipkast papir. In to rumeno ozadje dopolni celoto in da piko na i. Res krasna, sončna rojstna voščilnica. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč...tako zelo lepo si uporabila veliko rumene barve in postavitev na krogu mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta šablona je res krasna in na lep način si jo uporabila. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa šablona in ti si jo krasno uporabila. Všeč mi je, da je voščilnica za fantka v rumeni barvi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna barvna kombinacija in zelo lepo sestavljena, nežna, kot se za rojstvo spodobi :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna zaspanka :-)) in lepa je v rumeni barvi :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši