sobota, 11. maj 2013

Vabila za 30. rojsni dan

Za gospodično, ki je praznovala 30. rojsni dan sem naredila primere vabil. Želela jekombinacijo bež - smetanove barve. Odločila se je za zadnji primer:).















Lep vikend,
                                               

8 komentarjev:

  1. Vsa so lepa, težko bi se odločila za eno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw kako lepo! Res tele nežne barve so mi strašno všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je zadnji zelo lep, pravzaprav so vsi primerki čudoviti, ampak meni je zelo všeč tudi prvi :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz bi se tako odločila, samo je 30 že mimo in 40 tudi :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa kolekcija vabi. Se strinjam z ostalimi deklet, da se je težko odločiti katero je lepše.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz bi se težko odločila. Vsa so prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čisto vsa po vrsti so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši